Logo  "Гаряча лінія" головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області: тел. (095) 802-61-38, з питань осучаснення пенсій - (063) 849-85-90, для військових пенсіонерів - (050)015-82-54 (з понеділка по п'ятницю з 8.00 до 17.00, перерва з 12.00 до 12.45Logo
Пенсійний фонд України
Вєб-портал ПФУ
Пенсійний калькулятор

Підсумки роботи зі зверненями громадян за 2017 рік

Діяльність органів Пенсійного фонду України в Луганській області протягом 2017 року була спрямована на забезпечення виконання законів України, указів і доручень Президента України, нормативно-правових актів Уряду, охорону прав, свобод і законних інтересів громадян.

Робота по забезпеченню реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, а також неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» в головному та підвідомчих управліннях Пенсійного фонду області надалі залишається пріоритетним напрямком в роботі органів Пенсійного фонду України в області.

Протягом 2017 року до органів Пенсійного фонду України в Луганській області надійшло 10195 звернень громадян.

 

№ з/п Необхідна інформація За 2017 рік За 2016рік +,-
1 Надійшло звернень громадян до органів Пенсійного фонду:
16 876 18 002 -1 126
  -         на особистому прийомі 7 109 7 594 -485
  -         на виїзних прийомах 4 002 6 154 -2 132
  -         в письмовій формі 2 537 1 845 +692
  -         через вищі органи влади та організації 572 391 +181
  -         до Державної установи «Урядовий контактний   центр» 2 636 2 018 +618

 

З метою зменшення кількості звернень громадян та запобігання випадкам повторних звернень в підрозділах Фонду області особлива увага приділяється:

-      особистим прийомам, де громадянам надаються обґрунтовані відповіді, кваліфіковані роз’яснення (на особистому прийомі керівництвом головного управління прийнято 569 осіб, в підвідомчих органах Фонду-
6540 осіб);

-      виїзним прийомам у сільських, селищних радах, віддалених населених пунктах. Особливу увагу приділено особам з обмеженими фізичними можливостями, інвалідам по зору та особам, яким виповнилося 80 і більше років;

-      телефонним «гарячим» лініям ( на “гарячу” лінію головного управління та підвідомчих управлінь зателефонувало та отримало роз’яснення 39400 громадян);

-      виступам працівників на телебаченні (за звітний період
272 виступи);

-      виступам працівників на радіо (за звітний період 364 виступів);

-      висвітленню діяльності органів Пенсійного фонду України у пресі (за звітний період опублікована 187 статей).

На постійному контролі керівництва питання своєчасної підготовки відповідей на звернення, виявлення фактів порушень етики службової поведінки та підвищення персональної відповідальності працівників за випадки неякісного розгляду звернень громадян.

Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2017 року

Діяльність органів Пенсійного фонду України в Луганській області протягом 9 місяців 2017 року була спрямована на забезпечення виконання законів України, указів і доручень Президента України, нормативно-правових актів Уряду, охорону прав, свобод і законних інтересів громадян.

Робота по забезпеченню реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, а також неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» в головному та підвідомчих управліннях Пенсійного фонду області надалі залишається пріоритетним напрямком в роботі органів Пенсійного фонду України в області.

Протягом 9 місяців 2017 року до органів Пенсійного фонду України в Луганській області надійшло 10195 звернень громадян.

 

№ з/п Необхідна інформація За
9 місяців 2017 року
За відповідний звітний період минулого року +,-
1 Надійшло звернень громадян до органів Пенсійного фонду: 10 195 13 171 -2976
  -         на особистому прийомі 4 518 5 359 -841
  -         на виїзних прийомах 2 810 4 475 -1665
  -         в письмовій формі 1 509 1 433 +76
  -         через вищі органи влади та організації 342 299 +43
  -         до Державної установи «Урядовий контактний   центр» 1 016 1 605 -589

 

З метою зменшення кількості звернень громадян та запобігання випадкам повторних звернень в підрозділах Фонду області особлива увага приділяється:

-      особистим прийомам, де громадянам надаються обґрунтовані відповіді, кваліфіковані роз’яснення (на особистому прийомі керівництвом головного управління прийнято 409 осіб, в підвідомчих органах Фонду-
4109 осіб);

-      виїзним прийомам у сільських, селищних радах, віддалених населених пунктах. Особливу увагу приділено особам з обмеженими фізичними можливостями, інвалідам по зору та особам, яким виповнилося 80 і більше років;

-      телефонним «гарячим» лініям ( на “гарячу” лінію головного управління та підвідомчих управлінь зателефонувало та отримало роз’яснення 21855 громадян);

-      виступам працівників на телебаченні (за звітний період
184 виступи);

-      виступам працівників на радіо (за звітний період 266 виступів);

-      висвітленню діяльності органів Пенсійного фонду України у пресі (за звітний період опублікована 120 статей).

На постійному контролі керівництва питання своєчасної підготовки відповідей на звернення, виявлення фактів порушень етики службової поведінки та підвищення персональної відповідальності працівників за випадки неякісного розгляду звернень громадян.

Підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2017 року

Діяльність органів Пенсійного фонду України в Луганській області протягом першого півріччя 2017 року була спрямована на забезпечення виконання законів України, указів і доручень Президента України, нормативно-правових актів Уряду, охорону прав, свобод і законних інтересів громадян.

Робота по забезпеченню реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, а також неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» в головному та підвідомчих управліннях Пенсійного фонду області надалі залишається пріоритетним напрямком в роботі органів Пенсійного фонду України в області.

Протягом I півріччя 2017 року до органів Пенсійного фонду України в Луганській області надійшло 6995 звернень громадян.

 

№ з/п Необхідна інформація За
I півріччя 2017 року
За відповідний звітний період минулого року +,-
1 Надійшло звернень громадян до органів Пенсійного фонду: 6995 9310 + 20
  -         на особистому прийомі 3035 3914 - 510
  -         на виїзних прийомах 2039 2964 + 402
  -         в письмовій формі 916 918 + 101
  -         через вищі органи влади та організації 290 192 + 27
  -         до Державної установи «Урядовий контактний   центр» 715 1322 -353

 

З метою зменшення кількості звернень громадян та запобігання випадкам повторних звернень в підрозділах Фонду області особлива увага приділяється:

-      особистим прийомам, де громадянам надаються обґрунтовані відповіді, кваліфіковані роз’яснення (на особистому прийомі керівництвом головного управління прийнято 315 осіб, в підвідомчих органах Фонду-
2720 осіб);

-      виїзним прийомам у сільських, селищних радах, віддалених населених пунктах. Особливу увагу приділено особам з обмеженими фізичними можливостями, інвалідам по зору та особам, яким виповнилося 80 і більше років;

-      телефонним «гарячим» лініям ( на “гарячу” лінію головного управління та підвідомчих управлінь зателефонувало та отримало роз’яснення 17533 громадян);

-      виступам працівників на телебаченні (за звітний період
129 виступів);

-      виступам працівників на радіо (за звітний період 204 виступи);

-      висвітленню діяльності органів Пенсійного фонду України у пресі (за звітний період опублікована 84 статті).

На постійному контролі керівництва питання своєчасної підготовки відповідей на звернення, виявлення фактів порушень етики службової поведінки та підвищення персональної відповідальності працівників за випадки неякісного розгляду звернень громадян.

Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 1 квартал 2017 року

Діяльність органів Пенсійного фонду України в Луганській області протягом першого кварталу 2017 року була спрямована на забезпечення виконання законів України, указів і доручень Президента України, нормативно-правових актів Уряду, охорону прав, свобод і законних інтересів громадян.

Робота по забезпеченню реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, а також неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» в головному та підвідомчих управліннях Пенсійного фонду області надалі залишається пріоритетним напрямком в роботі органів Пенсійного фонду України в області.

За період з 01.01.2017 по 31.03.2017 до органів Пенсійного фонду України в Луганській області надійшло 3232 звернення громадян.

 

№ з/п Необхідна інформація За I квартал 2017 року За відповідний звітний період минулого року +,-
1     Надійшло звернень громадян до органів Пенсійного фонду: 3232 3 739 + 20
-         на особистому прийомі 1755 1 912 - 510
-         на виїзних прийомах 944 1 272 + 402
-         в письмовій формі 408 437 + 101
-         через вищі органи влади та організації

125

 

118 + 27
2 до Державної установи «Урядовий контактний   центр» 297 650 -353
  Всього: 3529 4389 -860

 

З метою зменшення кількості звернень громадян та запобігання випадкам повторних звернень в підрозділах Фонду області особлива увага приділяється:

-      особистим прийомам, де громадянам надаються обґрунтовані відповіді, кваліфіковані роз’яснення (на особистому прийомі керівництвом головного управління прийнято 182 особи, в підвідомчих органах Фонду-
1573 особи);

-      виїзним прийомам у сільських, селищних радах, віддалених населених пунктах. Особливу увагу приділено особам з обмеженими фізичними можливостями, інвалідам по зору та особам, яким виповнилося 80 і більше років;

-      телефонним «гарячим» лініям ( на “гарячу” лінію головного управління та підвідомчих управлінь зателефонувало та отримало роз’яснення 5271 громадянин);

-      виступам працівників на телебаченні (за звітний період
73 виступи);

-      виступам працівників на радіо (за звітний період 128 виступів);

-      висвітленню діяльності органів Пенсійного фонду України у пресі (за звітний період опублікована 41 стаття).

На постійному контролі керівництва питання своєчасної підготовки відповідей на звернення, виявлення фактів порушень етики службової поведінки та підвищення персональної відповідальності працівників за випадки неякісного розгляду звернень громадян.

Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2016 року

Діяльність органів Пенсійного фонду України в Луганській області протягом 9 місяців 2016 року була спрямована на забезпечення виконання законів України, указів і доручень Президента України, нормативно-правових актів Уряду, охорону прав, свобод і законних інтересів громадян.

Робота по забезпеченню реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, а також неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» в головному та підвідомчих управліннях Пенсійного фонду області надалі залишається пріоритетним напрямком в роботі органів Пенсійного фонду України в області.

За період з 01.01.2016 по 30.09.2016 до органів Пенсійного фонду України в Луганській області надійшло 11 602 звернення громадян.

 

№ з/п Необхідна інформація За 9 місяців 2016 року За відповідний звітний період минулого року +,-
1 Надійшло звернень громадян до органів Пенсійного фонду: 11602 13840 -2238
  - на особистому прийомі 5395 8613 -3218
  - на виїзних прийомах 4475 3798 +677
  - в письмовій формі 1433 1181 +252
  - через вищі органи влади та організації 299 248 +51
2 до Державної установи «Урядовий контактний центр» 1609 1564 +45

 

З метою зменшення кількості звернень громадян та запобігання випадкам повторних звернень в підрозділах Фонду області особлива увага приділяється:

- особистим прийомам, де громадянам надаються обґрунтовані відповіді, кваліфіковані роз’яснення (на особистому прийомі керівництвом головного управління прийнято 291 особа, в підвідомчих органах Фонду- 5104 особи);

- виїзним прийомам у сільських, селищних радах, віддалених населених пунктах. Особливу увагу приділено особам з обмеженими фізичними можливостями, інвалідам по зору та особам, яким виповнилося 80 і більше років ( проведено 360 виїзних прийомів, на яких звернулося 4475 осіб);

- телефонним «гарячим» лініям ( на “гарячу” лінію керівництва головного управління та підвідомчих управлінь зателефонувало та отримало роз’яснення 340 осіб);

- виступам працівників на телебаченні (за звітний період 145 виступів);

- виступам працівників на радіо (за звітний період 330 виступів);

- висвітленню діяльності органів Пенсійного фонду України у пресі (за звітний період опубліковано 213 статей).

На постійному контролі керівництва питання своєчасної підготовки відповідей на звернення, виявлення фактів порушень етики службової поведінки та підвищення персональної відповідальності працівників за випадки неякісного розгляду звернень громадян.

Підсумки роботи зі зверненнями громадян за I півріччя 2016 року

В підрозділах Фонду області завжди були і є актуальними питання реалізації громадянами конституційного права на звернення, створення належних умов для реалізації цього права відповідно до Закону України «Про звернення громадян», указів і доручень Президента України, нормативно-правових актів Уряду. Постійно вживаються заходи щодо покращення роботи, ґрунтовного та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами перед органами Пенсійного фонду, удосконалюються форми та методи роботи.

Протягом I півріччя 2016 року до головного управління надійшло поштою, особисто, електронною поштою 281 письмове звернення, що збільшилось на 56 звернень у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року. Більшість із них, надійшло від мешканців міст Сєвєродонецька, Рубіжного та Лисичанська.

За видами звернень, визначених Законом України «Про звернення громадян», домінують заяви. За допомогою до головного управління переважно зверталися найменш соціально захищені категорії громадян: люди похилого віку, громадяни, які значною мірою втратили здоров’я і працездатність, інваліди та учасників ліквідації аварії на ЧАЕС, пенсіонери силових структур, тимчасово переміщенні особи.

Аналіз письмових звернень громадян показує, що в основному звертались з питань роз’яснення діючого пенсійного законодавства, призначення та перерахунку пенсій.

Протягом I півріччя 2016 року до Державної установи «Урядовий контактний центр» звернулося 1319 особи, що на 303 звернення більше, ніж за аналогічний період 2015 року. Більшість з яких, це тимчасово переміщенні особи.

З метою зменшення кількості звернень громадян та запобігання випадкам повторних звернень, у головному управлінні особлива увага приділяється особистим прийомам, які здійснюються згідно з затвердженим графіком ( наказ від 04.12.2015 №122), як керівництвом головного управління так і посадовими особами у робочий час, де громадянам надаються обґрунтовані відповіді, кваліфіковані роз’яснення. Громадська приймальня головного управління розташована на першому поверсі та обладнана комп’ютерною технікою, яка підключена до локальної мережі головного управління та корпоративної мережі Пенсійного фонду України, що дозволяє оперативно і безпосередньо вирішувати питання пенсійного забезпечення громадян за місцем їх проживання. Щоденно, протягом робочого дня, два спеціаліста головного управління надають консультації мешканцям області, у тому числі і пенсіонерам силових структур, з питань пенсійного забезпечення. Загальна кількість громадян, які протягом I півріччя 2016 року звернулися на прийом до спеціалістів головного управління, складає 1054 особи.

На особистому прийомі у керівництва головного управління протягом звітного періоду було прийнято 445 осіб.

На виконання Закону України від 02.10.1996 №393/96 «Про звернення громадян» (зі змінами), розпорядження Кабінету Міністрів України від 25.06.2012 №401 «Про доступ до послуг у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування» в головному управлінні запроваджено роботу веб-порталу електронних послуг управління Пенсійного фонду України. Також приймаються електронні звернення шляхом заповнення електронної форми, яка розміщується на офіційному веб-сайті головного управління.

На рівні підвідомчих управлінь Фонду області розглянуто 7298 звернень, у т.ч. 829 письмових звернень. З них за дорученням вищих органів державної влади - 50 звернень. Здебільшого, звернення громадян розглядаються і вирішуються фахівцями територіальних управлінь у термін не пізніше 15 днів від дня їх отримання. Лише невелику частку звернень розглянуто протягом місяця.

Фахівці територіальних управлінь Пенсійного фонду області проводять виїзні прийоми у сільських, селищних радах, віддалених населених пунктах. На протязі I півріччя 2016 року проведено 237 виїзних прийомів, на яких звернулося 2964 особи, що збільшилось на 547 ніж у аналогічний період 2015 року. Особливу увагу приділено виїзним прийомам до осіб з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб, яким виповнилося 80 і більше років.

На виконання Указу Президента України від 18 грудня 2007 №1228 “Про додаткові невідкладні заходи щодо створення сприятливих умов для життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями ” в управліннях входи до приміщення обладнані пандусами для осіб з обмеженими фізичними можливостями, є кнопка для виклику чергового зі спеціальною позначкою.

Підвідомчі управління Фонду області разом із місцевими органами влади продовжують роботу щодо створення належних умов для безперешкодного доступу до приміщень управлінь, відповідно до вимог державних будівельних норм.

З метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, в підвідомчих управліннях керівництвом та спеціалістами здійснюється щоденний особистий прийом громадян, що сприяє прийняттю оперативних рішень в інтересах людини. Протягом звітного періоду на прийом до керівництва управлінь на місцях звернулося понад 3505 осіб.

Факти неякісного розгляду звернень або порушення етики службової поведінки перебувають на постійному контролі керівників управлінь на місцях та керівництва головного управління, постійно проводяться заходи щодо недопущення дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам державної служби чи негативно вплинути на репутацію державного службовця.

Протягом I півріччя 2016 року на “гарячу” лінію головного управління та підвідомчих управлінь зателефонувало та отримало роз’яснення 23407 громадян. За звітний період здійснено виступів працівників головного та територіальних управлінь на телебаченні – 101, на радіо - 261, опубліковано - 146 статей у пресі.

Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2015 рік

№ з/п Необхідна інформація За 2015 рік
1 Надійшло звернень громадян до органів Пенсійного фонду 19956
  на особистому прийомі 12350
  на виїзних прийомах 5483
  в письмовій формі 223
  через вищі органи влади та організації 223
  до Державної установи «Урядовий контактний центр» 2608

Діяльність органів Пенсійного фонду України в Луганській області протягом 2015 року була спрямована на забезпечення виконання законів України, указів і доручень Президента України, нормативно-правових актів Уряду, охорону прав, свобод і законних інтересів громадян.

Робота по забезпеченню реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, а також неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» в головному та підвідомчих управліннях Пенсійного фонду області надалі залишається пріоритетним напрямком в роботі органів Пенсійного фонду України в області.

За 2015 рік до органів Пенсійного фонду України в Луганській області надійшло 19956 звернень.

 

З метою зменшення кількості звернень громадян та запобігання випадкам повторних звернень в підрозділах Фонду області  особлива увага приділяється:

-      особистим прийомам, де громадянам надаються обґрунтовані відповіді, кваліфіковані роз’яснення (на особистому прийомі  керівництвом головного управління прийнято  479 осіб, в підвідомчих органах Фонду- 11871 особа);

-      виїзним прийомам у сільських, селищних радах, віддалених населених пунктах.  Особливу увагу приділено  особам з обмеженими фізичними можливостями, інвалідам по зору та особам, яким виповнилося 80 і більше років ( проведено 452 виїзні прийоми, на яких звернулося понад 5483  особи);

-      телефонним  «гарячим» лініям ( на “гарячу” лінію в підрозділи Фонду області зателефонувало та отримало роз’яснення  56452 громадяни);

-      виступам працівників на телебаченні (за звітний період 154 виступи);

-      виступам працівників на радіо (за звітний період 612 виступів);

-      висвітленню діяльності органів Пенсійного фонду України у пресі (за звітний період опубліковано 242 статті).

На постійному контролі керівництва питання своєчасної підготовки відповідей на звернення, виявлення фактів порушень етики службової поведінки та підвищення персональної відповідальності працівників за випадки неякісного розгляду звернень громадян.

Станом на 22 лютого 2018 року профінансовано на виплату пенсій лютого центр поштового зв'язку - по 25  лютого, установи банків – по 22 лютого.

Стрічка новин

Лютий 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 1 2 3 4